konstig jävla dag.

hej på er!

världens jävla snöoväder har det varit idag eller iaf när ja skulle gå till skolan och hem igen. förstår inte, det är ju snart vår eller hur man nu säger och det kommer bara mer snö :(.

iaf, skola idag och det var tråkig jävla gympa och sen var det något möte ja gick på med fritidsgården. satt och snackade lite och sen gick ja hem. läste av min mobil på vägen hem från skolan och såg att ja hade fått ett röstmeddelande eller hur det nu är. ringde till 333 och fick höra att det var min mamma som sjöng :O:O:O:O:O:O
blev jävligt förvånad och undrade om hon inte hade gått på droger eller något i den stilen.

kom hem och det var tomt hemma, kollade på telefonbordet och såg att det låg en liten present till mig :D, ett armband och en femtiolapp. blev jävligt glad och ja som ska försöka att spara pengar (kommer ej gå) var det ju perfekt!

satte upp en handduk i håret för all snö som hade lagt sig där, satte in en bulle som mormor hade bakat i mikron och fortsatte min lilla vandring i lägenheten då ja hittade en parfym som låg på golvet i vardagsrummet, fan vilken konstig dag och lät den ligga kvar, jag gick upp och tänkte och kom på att det var min parfym! gosh, denna dag har verkligen varit konstig och slut är den inte :(!

vid halv sju till nio ikv är det öppethus på norregårdskolan och ja ska försöka att inte klanta mig eller så, känner att ja har babbalt på om allt för oseriösa saker haha! min dator kommer imon men får den inte om förens två veckor ://///////////////. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0