har gjort rätt så mycket faktiskt.

har gjort mat nu o jag har även pluggat på musiken men fattar inte ett skit, varför kan ja inte få ha fotografiskt minne för ? jävla skit alltså, försökte ringa syster också, undrar vart hon har tagit vägen?!!! skulle komma om en halvtimma, hon svarar inte.

nu ska ja göra musiken o se om allt kan komma in i min hjärna annars vet jag inte vad jag gör ? förutom allt annat som har hänt idag så ringde min farmor och vi snackade lite, tänkte maila henne nu någon dag men sen sa hon att vi kunde komma till dem, vi tar alltså bussen på söndag till oskarshamn och sen åker vi därifrån till linköping på fredag o då stannar jag där i en vecka för ja praoar :D. feting kul kommer det bli alltså, ser fram emot det till tusen!!!!!!!

bild från britney konserten, kommer nog ladda upp ett par senare någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0