fiiiiiiilm

fy alltså, jag kan inte få nog av twilight och new moon, först trodde jag att den inte var bra och typ, va fan är det för konstig film? men sen när jag fick se den så blev ja riktigt kär i den filmen, haha! den är faktiskt bra, jag var typ den sista som inte hade sett twilight.... men men!

nu kollar jag på lillebror på tjuvakt, rolig är den o jag kommer ihåg när jag var liten och älskade den filmen. funderar på att slänga mig ner i sängen och sätta på ytterliggare en film, jag är typ filmnarkoman! haha det lät konstigt det dära.

aya, kanske uppdaterar när ja är uppe i mitt rum annars har jag somnat, så jag säger godnatt nu!

bild på britney :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0