ett onödigt inlägg, det var väl det som ni väntade på ? :)

sitter nu och samtalar lite på msn, lät jag gammal nu? det var meningen. dunkar även britney så det dånar i hela huset, mamma ber mig att sänka men det tänker ja inte, istället höjer jag. känner ni igen er ? så går det iaf till hemma hos oss.

jaja, det här inlägget är väldigt onödigt känner jag, men det är bra tidsfördriv och egentligen skulle jag plugga glosor men det tar vi innan lektionen börjar tycker jag :D, visst är jag smart ? kanske ja ska bli en sådan där forskare som forskar om hur man är smart, eller nej det var dumt.

känner att jag har babblat på att gör mycket här nu, kanske lite väl onädig information om hur det går till i mina tankar just nu. ska leka med mobilen nu och sen ska ja packa ner gympa kläderna eftersom ja skulle sköta mig i skolan och inte vara dum. på senare tid har jag faktiskt blivit mycket mer duktigare i skolan, mina betyg har höjts till att inte vara så bra och det är jag stolt över, gick runt och trodde att det inte skulle spela någon roll om man har dåliga betyg men det gör ju faktiskt det, tänkte såhär: nää men det är lugnt, ja har pluggat några dagar innan provet o jag kan hälften, dem tar ju inte med allt heller, alltså var jag för lat för att plugga o så var det med nästan alla prov jag hade och klarade mig bara med g, jag har ett sinne för att plugga men varför ska man slösa all sin fritid till att pluggA ? nej det vill nt jag för jag är 14 år och har några år till tills ja är vuxen, vill inte vara vuxen och därför vill jag inte lägga all min ungdom på att plugga, jag säger stop för det och så är det bara. ingen kan göra något åt det o det är bra, ni tycker säkert ja är knäpp i huvudet? jo men det kanske ja är, vem fan vet? men ja ska göra det bästa utav mitt liv och ska inte slösa en minut på mitt liv.

jaja, vi hörs sen . /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0