-

- vad ska ja säga bloggen? jag finner inga ord, inga nya ideér, inga nya tankar. vad har hänt med mig egentligen? är det meningen att det ska vara såhär?

funderar på att skita i allt o resa till hawaii, är det ett okej ställe? eller ska ja gå vidare o låta allting släppa taget om mig? ska ja supa mig full vid en parkbänk? det finns så många olika sätt att göra saker på, varför kommer ja aldrig fram till det som låter rimligast?

näe usch. nu är jag fan i mej trött på det här, det har pågått så länge så nu ger ja upp. dt är ingen idé längre, ja får ta dagen som den kommer o mitt liv få styra mig tills den dagen jag ligger på dödsbädden.

en sak är säker iaf, mitt hår vill ja ha nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0