torsdag.

cha!

vaknade fedt tidigt idag, runt elva tiden vare nog. my dad ringde o frågade om ja skulle vara hemma imon igen, ja bara: -snälla pappa, ringer du o väcker mig för du undrar om ja ska vara hemma imon? fan, höll på o dö typ...

han har tydligen bokat biljetter t mig o syster imon.
tåg,
fan.
ville.
inte.

segt som fan o åka tåg när man e sjuk, men va fan ska man göra? imon kmr alltså bli stressigt, tar tåget vid 20 över ett imon o vid elva ska ja vara på vårdcentralen, lyckat...

min hals e snäppet bättre idag men mitt öra, det är fan inte kul ;(. har tjokkat mig med kladdkaka t frukost, fett bra jue.

haha, denna bild väcker mke skit. ja köpte fett många såna saker som är på bilden o sålde typ t ngra i skolan, ja trodde att man tjänade pengar på det, ja tjänade kanske 50 spänn på alla dom, haha så faaaaail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0