minnen...

gud vad ja saknar, jag saknar nyårsafton för 2 år sen då jag var i växjö. min pappa bodde i stan då i växjö alltså o hans tjej som han snart ska gifta sig med var också där. jag, pappa, hans tjej o min syster firade nyår i hans lägenhet.

runt halv tolv tiden gick vi till växjösjön o skrek in de nya året, vilka tider de var! ja älskade att gå t växjösjön o vara där med familjen, det var så mysigt, vi skålade champange o hade kul...

detta året så var ja stupa full typ, ja kmr ihåg att vi skålade o sköt raketer på nyårsafton, mer kmr ja inte ihåg. dan efter var det som om ngn hade slagit sönder mig i tusen bitar, fy fan vad ja mådde... usch :S, minnen är de iaf!

bilden är ifrån när vi gjorde efterätt i växjö :)! hah












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0