låstas som om rubiken nt finns...

are home now, sitter o smaskar i mig en tallrik med flingor, hade inget annat vettigare hemma i kylen o ja sov ju bort tiden då ja skulle dra t ica så ja får klara mig utan godis idag :(.

ja kan störa mig på vissa äckelkillar. att de säger att de är en annan person så är d inte den personen, de hände mig idag me tur som va fick ja reda på allt oså, men fan vad ja drev med  hnm, till slut fick ja fan damp! o då menar ja verkligen damp...

iaf, nu håller ja på o kollar på film, ja o salina kollade lite på avatar innan men sen var ja tvungen o dra hem för ja ska sova, min ögonlock trillar snart igen så nu äre dags att krypa ner i sängen, ska bara avsluta alla samtal hit o dit, tänk vad skulle ja göra utan en dator o skype? :o,

kanske slänger in ett inlägg till, ja brukar ju vara sån att ja få kraft på kvällen o är trött på dagen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0