uptade.

var ett tag sen bloggen, sisodär 2-3 timmar, haha! är inte trött alls, även om ja borde vara det, känner att jag måste sova ut ordentligt men det blir aldrig av o kommer nog inte bli det heller...

har kollat igenom lite filmer o så ikv, har haft det riktigt skönt och kommer fortsätta med att ha det. sitter o kollar på klänningar till konfirmationen osv, men va fan hittar man? ingenting... men de projektet får vi ta imorgon för nu har jag inte tid med det.

- ska tönta mig på msn nu med de andra nördarna, kikar väl in här igen om ngn timme eller ngt o håller er upptaderade ;)! nu ska ja ner o hämta cola o se om ja inte kan rota fram ngt gottit ur skafferiet, tycker att ja är värd ngt gott eftersom min pappa inte åkte o köpte godis t mig :(, han hade tagit en whiskey -_-! jaya, hörs snart ♥

Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

hoppas du har haft en härlig dag! :)

2010-04-11 @ 01:33:11
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0