tisdag.

är hemma nu o fan vad bra samtalet gick bra, trodde verkligen inte dt. jag har en chans atthöja mig sägs dt. JAG KOMMER KLARA SKOLAN! jag blev så jävla glad när jag fick höra dt, jag trodde verkligen inte att ja skulle det först.

o idag på posten fick ja hem ett brev från procivitas privata gymnasium tror ja det va att jag skulle kunna gå idrottsprogram där, HAHAHA säger ja bara, har IG i gympa? värsta skämtet typ -_-.

iaf så måste ja ta hand om min fot nu, ska ge den fotmassage eller försöka iallafall, sen kmr ja inte klara av musikuppvärmningen heller så den får vi vänta med tills ngn annan dag :(! ville ju få den gjord liksom...

måste även duscha ikv och sen ska ja även måla naglarna med mera, skriva konfa önskelista o vilka ja ska bjuda. göra fina kort o allt sånt dära. kommer väl sitta tills klockan blir 3 eller ngt på natten men ja ska fixa dt ikv, så är dt bara!

hittade en feting gammal bild på mig o nalle, haha så gulli han e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0