sovdags.

nu har jag fördröjt tiden ytterligare ngn timme, nu känner ja mig så trött att ja knappt orkar tvätta bort skiten som snart har bosatt sig i mitt face (sminket alltså). sitter o tänker på hur ont ja har i min fot, har typ tjatat om dt hela tiden men det gör så satans ont & imon ska vi ju provgå i kyrkan, hur jävla lätt kommer dt att bli?

jaya, tiden rinner ut nu. NU KOMMER JA ATT GÅ O LÄGGA MIG oavsett om det är ngn som håller mig vaken så kmr ja avvika direkt o inte svara på ngra samtal eller sms, så dt är ingen idé att ni ringer :).

nu blir dt SATC & sen drar ja väl mig ner i min sköna säng, måste bara hitta mina kuddar här ngnstans i rummet. hur kan man slarva bort 3 kuddar? :o, jaya. dt här får bli mitt sista inlägg för dagen, hör av mig imon /mmmmmmmm

slänger in en bild från konserten med britney :), enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0