sov gottis.

- nu har jag bestämt riktigt vad som händer imorgon. ska möta upp en vän t mig tidigt som fan imon! vi ska ha d najsigt o mysa med bio. strosa runt lite på stan blire väl också...

måste ställa min mobil på halv nio imon, usch!!!! hatar att gå upp tidigt men vad gör man inte? jaja, ska försöka sluta vara social på msn nu o dra mig till sängen, visserligen ligger ja redan i den men jag måste sätta på tv:n o tvätta bort sminket, buhuuu. tyck synd om mig nu, dt är meningen!

näe va fan, nu har ja skrivit som ja brukar göra, onödiga saker. vi hörs imon gott folk. pussar o kramar sålänge kanske?/m

min fin fina cross, den gled ja runt på i veckan. NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0