snyggingar på hög nivå.

- wiiiho! fick nytt ett mess från en kompis t mig om att min sport-bh har kommit! fedt bra jue, nu kan ja börja träna också :p, fan! nu har jag inga ursäkter till vf ja inte kan det.

aja, nu dunkar ja som fan med musik, det sprutar ur högtalarna!! så jävla soft att bara sitta o chilla vid datorn o sen musik, älskar musik(L)!











grrr...! haha, här har ni ngra hunkar! sexiii /m


tv:n har bjudit på skitprogram, df blev de en film :)! hihi, nu ska ja förbereda inför imon o lägga fram kläder som ja ska innan tåget åker eftersom det blir resturang efter o då hinner ja inte ta på mig dom i linköping. i skolan pallar ja inte gå "upp klädd" utan då äre mjukis som gäller, haha :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0