lördag.

nu är jag tillbaka igen. efter att ha släppt allt i mitt liv så visste ja att det återvände, stressen o paniken har tagit över mig nu. som dt ser ut nu så kmr ja nt klara av vissa delar i livet som man egentligen är tvungen till, jag hatar dt. men ja ska försöka, försöka att göra dt bästa som går men ingen vill tro på mig att ja redan försöker...

jaya, hur som helst så är jag hemma nu. även om det är påsklov så har jag tusensaker att fixa till, engelska prov, sälja massor med saker, musikuppvärmning o sen andra privata delar. det ser nt bra ut!

har varit hos min farmor o farfar nu iaf, veckan har varit annorlunda men så jävla skön, shopping lyx o allt som man bara kan drömma om. nu sitter jag i min turkosa mjukisdress som blev inhandlad i veckan o väntar på att några i släkten ska komma, kanske kommer dt lite mat också? hehe vi får hoppas på det, hela kvällen ska spenderas med kortspel o god mat, skratt o vad det nu kan vara. ska dra iväg sen runt halv elva eller något..

slänger in en failbild från helgen som sprenderades med micka:)!


nu blir dt fixning o lite sådant inför kvällen, höres (L)! /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0