LINKÖPING MANNEN!

nu är jag hemma! sa ju att det skulle vara en fett dålig uppdatering idag. kom hem t linköping vid sextiden, redan då såg man på perrongen hur poliser tog ungdomar, haha! fedt jue, nej men iaf så gick jag min pappa, syster o plastmamma t en italensk resturang. beställde ungsbakade tomater med moszarella ost o basilika på t förätt. förlåt men de var vidrigt :S, ville haft den varm men så var den kall :o, jaya. sen blev det kalvytterfilé med sötpotatis o rödvins-sky. med grönsaker på spett. köttet var så jävla gott t rödvins-saken! fy fan, men sötpotatisen var blää. som ni säkert hör så är ja kräsen av mig när de gäller mat så df var de kanske inte resturangen för mig. hehe, men hursomhelst så blev det panacotta med ngt sockerlager över o sen jordgubbar till! mummmmmmma t max.

vid halv tio tiden tog vi bussen hem o nu sitter jag o försöka fixar saker, snart kanske ja drar ut :)! kmr bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0