hungrig.

- nu är jag så jävla trött o hungrig. det ända ja har ätit idag är en apelsin t lunch o druckit ett glas oboy. måste springa ner o stoppa i mig glass eller ngt! för nu är jag utsvulten...

uptade: tbx, sitter o trycker i mig glass. antagligen kmr ja väl spy snart så mke som ja slaffsar i mig. har suttit o lyssnat på mamma när hon har pratat om hon som kom idag på morgonen, nästa gång blir dt att anmäla! kommer antagligen sitta här ett tag så nu blir dt massor med uptadering, ska även leta klänning till konfan tror ja!

jag e fortfarande skärrad sen morgonen men ändå så jävla arg! om ja gick ner när hon stod där skulle ja troligtvis inte gjort annat än att skälla ut henne, jag kan stå på mig men fan vad arg jag är. man kommer inte o knackar på/plingar på dörren vid kvart över sju på morgonen.

nej nu får ja släppa det där o ska äta upp min glass.

old picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0