host, host.

mobilen jäveln ringde idag, alarmet då vid åtta... fick skynda på som fan o sen var ja i kyrkan för ngn gudstjänst blablabla. mötte salina där idag igen o vi tog följe hem. skyndade mig o fixade mig o så, åkte sen vidare t ngra kusiner o firade dem, vann pengar. min hals svider som fan, kan inte svälja o äta. snart spricker den, mina mandlar är typ uppsvullna o mina ögon rinner, öronen är igentäppta o näsan också... fy fan vad ja känner mig sjuk, ja tror ja är det. har typ 38 grader feber :S, fedt tråkigt att vara sjuk, måste plugga oxå. hemkunskapsjävlaskitsaken som vi har tills på tisdag, FAN MITT LIV GÅR JU UNDER OM DE FORTSÄTTER SÅHÄR.

min ork är som bortblåst så nu ska ja sova, har ju sprungit runt utan jacka hela helgen även om temperaturen har legat runt tio, har sovit max nio timmar i helgen så nu måste ja ta igen mig.
ja hör av mig när ja är på humör o orkar skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0