hej på er.

god morgon bloggen!

har legat i sängen hela dagen, vaknade vid tolv o ringde en vän t mig, fick reda på att det var simning in tha school nästa vecka, rotade igenom garderoben o hittade inte en enda bikini, fan också.. alltså blir de lite shopping i helgen, dock kmr ja nog inte orka det.

ska t vårcentralen imon o kolla mitt ena öra o halsen, kanske har ngt virus eller ngra infektioner, vi får se imon. nu är ja hemma själv o har gjort mig en blåbärssmoothie, så jävla gott o svalkande för min hals. ska se ifall ja får i mig potatisgratäng senare ikv men ja tror inte det går sådär jätte bra.

o ja efterlyser mina skor... va fan kan de har tagit vägen ? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0