..

mitt andra avenyn tog slut för ett tag sen, har även hört att d ska lägga ner den serien? baaaaad, very bad! sitter o flätar mitt hår som är en katastrof just nu! funderar på vad ja kan slänga på mig imon för kläder o sånt, sovvvvvmorgon iaf awesome..

ja testade o plugga i tio minuter, sen bröt hjärnan ihop o ja fick ett anfall som berodde på att ja inte hade skrivit ner ngt, slängde ner böckerna på golvet o sen har de legat där! haha ...

... som vanligt har ja inte ett skit att skriva om, ja lovade ju drinktips igår men d får bli ngn annan gång, kanske imorgon? :)! nu e de dags att va lite social på facebook(som ja e beroende av just nu) o msn sen blire väl att nana, skönhetssömn...

tänk o ha han på väggen så sätter ja den så han sneglar på mig... ja skulle inte kunna somna då utan ja skulle ligga o kolla på honom o typ drömma om att han höll om mig, haha? näee my, dröm vidare.....
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0