dagens.

Dagens låt: no air- jordin sparks o chris brown, fett gammal låt men fan så härlig.

Dagens frisyr: lite fluff o utsläppt..

Dagens smink: solpuder, kajal, mascara, kajal o massor med läppglans.

Dagens klädsel: scarfs, tröja o leggins.

Dagens planer: hade inga planer o har inga heller.

Dagens händelse: massor med händelser.

dagens vill ha: ngn som kan trolla bort alla saker som är tråkiga att göra.

Dagens saknad: en barndomsvän...

Dagens drog: tuggummi o redbull, dt ja lever på?

Dagens tråkigaste: musikuppvärmningssaken.

dagens finaste: min säng.

Dagens måste: sova men vill nt,

Dagens dricka: vitaminkicken o redbull o juice såklart.

Dagens köp: tuggummi.

Dagens mat: ris o kassler, ja kör på endags måltider här va. ja blir nt hungrig sådär jätte ofta så dt är lagom för mig.

Dagens kärlek: a.

Dagens mående: positiv.

Dagens skratt: "påskmiddagen" som bestod av ris o kassler med sås? haha, väldigt mke påsk i de.

Dagens tanke: har ingen hjärna så ja kan nt tänka.

Dagens önskan: att kunna ha vingar. flyga bort om ngt är jobbigt.


dt är så bra att min snygging sitter o väntar på mig dära. ja kmr snart! håll ut baby! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0