dagens.

hej bloggen, har kommit hem nu o typ inte gjort ngt? ska städa min garderob o fixa den idag, undra hur dt kommer gå...

skolan har varit.. ja? feting jävla barnslig, hahah! har skrattat sönder mig, tydligen heter ja rosa nu! fråga mig inte hur ja fick det namnet.
gick in på ica en svänga o köpte hem mer tuggummi, mina tog nämligen slut idag :(, buhuu. känner att ja måste dra ner ngn vän på stan så vi kan käka glass, var ett tag sen!


feting fula cambilder men så är dt, ja orkar inte stå upp så ja satt ner...




idag hade jag vikt upp byxorna! skönt o ja gick utan jacka, haha. bra info va? nä men dt är ju sooooooommar typ.
förresten så vaknade ja utav att dt plingade på dörren idag :O, fan vad arg jag var! hon typ gick in o tjabbade som fan med min syster o ja blev skit arg men ja sket i det för ja ville sova o så. men va fan? man går inte och plingar på dörren vid sju! där är dt ju ngt som fattas i hjärnkontoret....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0