blablabla.

- vad trött jag blev alldeles nyss, febern har stigit från 38 till 39 grader, fryser ihjäl. skulle behöva 4 täcken minst!!! blir väl att somna vid åtta eller ngt idag, nej men de känns som de :S, gästerna åker snart! sköönt som fan. ja är hungrig men ja är ändå inte hungrig.

sitter med en alldeles för stor tröja som ja gosar ner mig i, trodde den skulle vara varm men icke, får väl ta fram vinterjackan...

blir ingen skola för mig imon heller, skönt för då får ja sova ut o vila upp mig. åker ju t pappa på fredag tror ja, kan kmr o hämtar mig för han är ändå i malmö så ja slipper o åka tåg nu när ja nt mår bra!

längtar tills ja får åka o steka i den hära saken på sommarkvällarna o leka cool, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0