blablabla.

vi har inte kommit iväg en, vi e helt döda idag så vi pallade inte dra t stan. ni skulle nog göra samma sak som mig ifall ni var i min sits.

har suttit o snackat lite skit ist, beställt hem vita hv71 matchtröjor o sm-gulds tischor som kommer ut imon, så nu jävlar har ja både en vit o en blå matchtröja, dock har ja nummer 97 på den blåa som är ledins nummer o mitt namn mysan, nu funderar ja på att ha andre petterssons nummer (40) o mitt namn i ngn form... ngt blir det iaf.

sen har ja ett litet problem, min kamera är borta, fan också. det betyder att ja inte kan ta kort på min fina dörr med alla hv71 plancher på. hihi... men men, ni får se den ngn annan gång.

imon kommer ja gå t skolan har ja bestämt, det var trots allt en vecka sen ja besökte den, simning står på schemat men de är ngt ja missar på grund utav att ja har varit sjuk o vill bara ta de lugnt. har missat 2 hela prov nu i veckan så ja kommer nog få ta igen rätt mycket, kommer ha fullt upp.

tisdag ska ja på "möte" med konfagruppen eller ja tror det var ja eller mamma, sen på onsdag äre konfa igen p på torsdag tar ja nog en tripp t stan o inhandlar konfa klänning o skor o sånt dära. sen på fredag åker ja t pappa igen! najs, då blir de nog resturang o lite festande. nu vet ni i princip hela min vecka om de nt blir ngra ändringar...

haha gammal när bild!


kmr snart upp ngra drinkar ja gjorde igår ;)! checka in bloggen igen om en halvtimma, 20 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0