-

- nu lever jag igen. blev bara ngt snabbt, pasta! mumma på dt.
nu har ja läst lite engelska också, så segt! prov nu på tisdag :(. nu i veckan så kommer förhoppningsvis min nya jacka också från ellos, om ja nt är ute o cyklar helt så var de nog den här veckan som kommer nu då den skulle komma.

hursomhelst så ska ja tvinga min lilla pappa o be han åka o köpa godis t mig, ja känner att jag är i ett starkt behov utav det just nu. sötsugen t max..
näe, nu får ja sluta med o skriva annars så skriver ja väl ngt som ja inte borde, fingrarna har vaknat till ordentligt, haha!


bjussar på en bild från när micka o ja gästade linköping här för ca 2 veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0