-

har nu suttit och ätit upp en oxfilé bit :)! mumma på dt. vi har även beställt utebord o solstolar som kmr imon :). goodie, nya skit fräscha o snygga. svarta o vita typ..

har även varit nere o tjatat lite extra på min pappa o plastmamma om en tatuering, hade målat en sak själv och de tyckte det skulle passa bra. därför tjatar ja om att få en i konfa-present :). gud vad snyggt det skulle va. mitt namn vid fotknölen typ i skrivstil o sen massor med stjärnor. jag älskar den redan, sen ska den som tatuera mig få styla om den lite så den blir ännu bättre, men snart så! hoppas verkligen att allt mitt tjat har fastnat nu i deras huvuden så ja får en :), haha...

iaf, nu ska ja snart ner o hämta chipsskålen, känner att ja behöver lite tröstätning.. eller så möter ja upp en vän, vi får se. upptaderar senare iaf ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0