vad ska det stå ? ;P

- har nu snackat med kusin och han kommer in hit till växjö imon då det blir stan och sen sover han här imorgon ! det var länge sen jag såg honom , haha vi brukar alltid ha så kul när han kommer , sen på söndag efter så blir det gudstjänst :O ! haha säger jag bara ...

jaja iaf , har kollat lite på programmet ullared och sen ska det blir idol och chips mums " ja nu när det är fredag så måste man ju festa till det llite eller ? nu ska vi FROSSA! nej haha kanske inte frossa men whatever .

funderar även på ny mobil , ja tror ja ska få pappas mobil som han har haft i sex månader för han ska ha en blackberry så då får jag denna av han :) :
.


jag fick nyss en bild som min låstas bror hade gjort , lägger ut den :



//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0