total hiss & total diss .



- juste , läppglans ! klibbigt som fasen , om det blåser ute och man nyss har fixat håret eller något så kommer håret på läppglanset och så klibbar det .
själjv använder jag läppglans men det är bara ibland , brukar köra på foundation som är till läpparna eller inget alls .

whiskey är så BLÄÄÄ ! usch , hur kan man tycka att det är gott ? har testat det några gånger och det smakar fan skit . usch , nej det ska vara cider ist .

när inga platser finns kvar på bio . ja det är så j*vla typiskt , när man ska se en ba film på bio och sen när man ska boka dom eller reservera platser så finns det bara längst fram ?! vem vill sitta längst fram , man får nackspärr när man har suttit så i en timma ...





nagellack . precis , speciellt rosa nagellack , alltid lika fint med lite färg på händerna , men det ska inte var sånt där illgult :S , euuw , såg någon ha det en dag ! fan vad fult och skabbigt det såg ut att va .

PENGAR ! det är alltid lika bra att ha pengar , man klarar sig inte utan det . allt här i livet kostar pengar , om man ska åka buss till skolan ? köpa mat ? köpa kläder ? gå på bio ? ja och allt annat. tur att man har lite , jag menar hur skulle det annars se ut ?

sony ericsson ! jag gillar deras mobiler , dom är enkla att förstå och batteriet håller ganska länge , sen har dom bra funktioner och är givetivs snygga . jag har en sådan här :
.




nu ska ja ta och sova , vi hörs imorgon .

//my ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0