shopping .

- sitter och kollar på idol men nu är det paus och då pausar jag med datorn :) ! sitter och steker på bdb hahaha säger jag bara , vilka idioter det finns här i världen igentligen ...

iaf , sitter och försöker reda ut ALLA mina örhängen , det är en del och jag behöver verkligen en sådan där smyckeshållare som man sätter örhängen på , alltid på morgonen när ja ska till skolan så får ja stressa ihjäl och sen när jag ska välja örhängen så tar det typ fem minuter och bara reda ut skiten alltså ska ja köpa en sådan , kanske imon ? :) .

jaja , har nu beställt sådana här hörlurar för ca 399:- , känner att jag behöver ha ett par rejäla och sköna och givetvis SNYGGA hörlurar till min stenålders ipod , hahah !


//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0