seegt som fan med plugg ; (

hejhej !

har pluggat som fan idag asså :O , det första ja gjorde när ja kom hem var att plugga på matte provet sen så när ja inte pallade mer så åt ja lite sen så har jag suttit med någon konstig so uppgift , det är ett grupparbete som man är ca 10 stycken i sen så ska man göra en tidning om första världskriget och så skulle man välja en redaktör och allt sådant hahah och ja blev :O haha seriöst ja ? :O

haha kul var det iaf :) , hihi jag har bestämt massor och ja trivs med det , ni som känner mig blir säkert helt förvånade nu när ni hör att jag blev redaktör hahah ..

sen så måste ja skriva en uppsats på ca tio sidor inom fv fy fan :O , men tror ja ska börja och ta fakta sen så skriver ja om ca fem dagar eller något , måste bara få ha min dator så ja kan skriva snabbt för på den här så går det inte alls fort ..

ikv så blir det andra avenyn :D , och som omväxling nu så ja inte blir för trött på so:n så ska ja dra ut och ha lite kul haha nej men typ en timma eller nåt , fika med vänner och sådant , bloggar kanske om det inte blir allt för sent eller tajt ;) , och det kanske låter som om ja ska kolla på andra avenyn nu på tv:n men ja kollar på datorn senare på kvällen för annars hinner ja inte umgås med vänner .

jaja nog tjatat om det , laddar upp en bild på mig som min bror skickade till mig :D ...
'

haha skit gammal ja vet men va fan haha man måste bjuda på sig lite här va ?
haha ser ni mina ögonbryn :O ?


//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0