saknar mitt hår ;(

- fan vad ont jag har i handen , seriöst så går det knappt att böja på den så jävla ont har jag efter att ha brottats med assil , haha fan vad mke spö ja fick :O .

men whatever , idag var det skola och bläää , men imorgon är det sovmorgon och det gillar vi :*

idag lämnade ja min stackars ipod till martin som ska fixa låtar och så på den :D , japp ja får alltid som ja vill det gäller bara att tjata lite grann och sen är det klart , haha .

jaja , nu ska ja ta och duscha och göra mig ren och allt sådant dära sen så blir det andra avenyn och någon film och sen sleeptime eftersom ja måste vara utvilad .

men snart ska ja färga håret och klippa mig , saknar när ja hade brunt :( !


//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0