micka och jag sitter här i skolan ...

sitter här med micka , vi har smugit oss in i en liten datasal , haha ja vi är bäst (Y) ! vi har håltimme och tänkte att vi skulle plugga lite men ist blev det datorn , oväntat ? nej juste '

idag så sticker jag hem sen så blir det nog kanske något ute ? inte vet jag , har inga planer iaf . efter vår håltimma så blir det livstil och hälsa , usch och blä på det ! sen så¨blir det en sista lektion med janne och då ska vi tänka till lite och kolla om vi kan gå tidigare eller något är ju så smart på sånt ..

nu ska ja kolla min facebook sen ska vi dra , bloggar mer sen när ja kommer hem och då bjuder jag även på några bilder ifrån dagen ;) !

//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0