massa babbel .

hv vann idag med 3-2 i sudden, ja visste att dom skulle vinna idag !!!




nu till en helt annan sak som är helt fantastiskt, kan inte berätta det här i bloggen men ja är glad för er skull, hihi det kommer bli så himla mysigt och ja hoppas verkligen det blir mitt förslag, kommer berätta om någon månad eller så..

iaf, imorgon så ska vi fira en vän till mig eller det blir ju idag igentligen haha -_-, så då blir det lite partiiieeee !! wieh, hahah ja men nu ska ja möta upp en vän till mig, vi ska ut och träffa ett gäng sen så kommer ja hem imorgon bitti ;) !

ville bara säga att ja luktade på den nya britney parfymen idag och jävlar vad fresh den va, skulle verkligen vilja ha den men det är bara en liten hake, ja har redan fått en lila sådan av min farmor och farfar så när den är slut så kan ja ju köpa den nyaste, men först måste ja ta slut på min gamla britney ;) !

den nya :  den ja har nu :

hörs imorgon sötisar ;) !

//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0