hela helgen .

- har varit iväg hela helgen på konfa läger , igår kom jag hem och då kom en vän hit direkt och så sov hon hos mig , sen har även mitt internet pajjat men nu är det fixat , det har varit en hektisk helg och nästa ska ja bara ta och njuta.

det började med på fredagen då vi åkte tåg ifrån växjö och sen så var vi framme vid tolv tiden , sen så gjorde vi massa övningar och gick ut i skogen och så , aja iaf sen så somnade vi vid ett och skulle upp vid halv åtta :O , fem och en halv timma sov vi lyckat (Y) . men aja , sen så åkte vi hem så vi kom nog hem vid kvart i sex eller något och ja var sedan hemma vid sex och så kom en vän över vid kvart över sex , sen så somnade vi vid två tiden , och sen var vi tvugna att gå upp vid åtta idag igen för vi skulle påö gudstjänst , alltså fy fan vad lite ja har sovit så snart ska ja ta mig en powernap ska bara visa lite bilder under helgen .


en vän lockade mitt hår ^^) .


i skogen när vi skulle göra olika saker .

ja lägger in mer bilder sen för nu somnar ja nästan .

//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0