hatar datorn !

- haha vilken jävla dag dt har varit idag ! har verklingen inga ord för det och ja som trodde att det skulle bli en bra dag , vilka missförstånd det har blivit och jag skulle verkligen inte lagt mig i för då blev det bara värre och du skulle inte behövt få veta för nu gjorde ja henne ledsen med att säga det :O men whatever , man måste få reda ut saker och det hoppas ja nu att vi har gjort .

iaf , fick reda på mitt so prov idag och jag var ett poäng ifrån vg :( , fy fan vad ledsen jag blev hahha ja som hade kämpat med det där provet men det är bara att kämpa på för imorgon ska ja ha ett till prov fast det är i engelska dåra .

har inga bilder på den här dampdatorn så det får bli ett inlägg utan någon bild ... usch vad jag saknar MIN dator , hatar verkligen denhära , för det första så är den så jävla seg , sen är den så liten så man typ nt ser något och sen så kan man knappt skriva något för knapparna är så konstiga , detta inläggetr har tagit tio minuter och brukar vanligtvis bara ta fem :S .

men jaja, ikv är det ullared hahah bäst är de , och sen så blir det plugga på engelska provet och sen kanske lite matteövning också ... det är såna sysslor som man måste göra och ibland pallar man inte men nu har jag babblat bort ytterligare 2 minuter utav mitt liv ...

nu ska ja iaf äta något sen blir de en POWERNAP !

//my ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0