godmorgon !

godmorgon !

vaknade för en timma sen , åt en macka och så har jag packat mina saker eftersom idag så åker jag tbx till växjö , sen så kommer jag inte hit förens om tre veckor :( , egentligen så skulle ja komma om två veckor men jag har konfa läger som man måste gå på :/ !

jaja whatever , imorgon så åker jag ner till stan och shoppar loss ! hell yeah , hahaha . iaf nästa gång jag kommer hit så är jag det enda barnet i familjen , fy fan vad skönt ! kan sova ut varje morgon utan att höra massa jävla skrik eller om guitar hero trummorna ! gud så skönt , haha ja vi ska nog ut och käka på restuarang eller något , sen så blir det nog lite shopping och sen bio :D ! jag ser fram emot den där helgen .

imorgon är det skola och då lyder följande saker som jag måste göra idag eller så göra lite extra :

• vila upp mig .
• duscha och göra alla andra hygiensaker .
• välja kläder .
• lägga fram alla saker som ska med till skolan , eventuella papper och så .

ja det är en del jag måste göra innan , men nu ska jag ta och platta håret , bloggar mer sen .

haha ja bilden är sann !


//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0