godmorgon..

vilken kväll/natt det har varit har knappt sovit något alls, ja tror vi kom hem till maria vid fem tiden och då satte vi oss och snackade och kollade på film :)¨.

ja tog bussen in till stan där ja mötte henne och det var skit läskigt för det var svat ute, men iaf vi gick och mötte philip,robin och markus, sen så gick vi och käkade, tyvärr så kommer ja inte ihåg var förnågonstans men aa, sen när vi hade käkat så tog vi bussen till en fest hahhaa :O

på bussen var det skit kul och vi var dom ända som åkte buss så vi hade hela bussen för oss själva :)), sen när vi kom fram så möttes vi utav ett annat gäng dom var fedt shyssta och SNYGGA (A) , sen levde vi som fan där inne i den lilla lägenheten men kul vare iaf.

sen vid fyra tiden så tog vi bussen igen med dom som vi mötte upp på stan och sen åkte vi hem till maria då, efter ett tag somnade vi och sen vaknade ja vid nio :O att adam ringde mig och ville att ja skulle komma hem för han skulle styla mig innan det kom gäster så då var det bara att ta en taxi hem, somnade nästan i taxin för ja var så trött och sen hade ja huvudvärk för spriten som ja drack hahah :O !

tyvärr så blev det inga bilder för ja glömde min kamera :(, men lägger in en bild som visar hurdan ja är nu :


men nu ska ja in i duschen sen efter så ska ja sminka mig med syster smink (!!!) .
hörs senare .

//my ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0