fredag .

- nu är jag hemma , ska ta och duscha för micka , ivan och ajub blötte ner mej idag :O , haha ja dom hällde massa vatten och s´längde servetter på mig :( jag känner mig mobbad hahahha !! seriöst ja har skrattat så jävla mke idag att ja har haft magkramp !

tex på livstil och hälsan så slog micka till mig i huvudet , haha och ja slängde ner henne nästan på glovet så hon klämde sin hand , haha riktiga men fan vad roliga catfight vi har haft idag , hahahahha ! skrattar när ja tänker på dom :O '

iaf , ikv stannar ja hemma sen imorgon kväll så sticker ja ut yeehh , sitter och lyssnar på madonna :) , haha ja den nya låten är faktiskt ganska bra om man får säga så men jaja , nu har jag inte tid med att sitta här och skriva sådana onödiga saker , haha .

- en flumbild '


//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0