fredag.


hejhej !

har nu landat i linköping här och ätit en kotlett med potatisklyftor :), hih det var supergott och jag är super mätt. har kollat på idol och circus möller, snart så är det idol igen och ja som hade lovat mig själv att inte kolla på idol för rabih åkte ut men jag var tvungen haha det är ju ganska bra om man säger så.

iaf, idag gjorde jag ett oförberett prov och det gick jätte bra, eller det vet ja inte än men ja tror det gick ganska bra faktiskt, det var bara vg och mvg frågor och ja svarade faktiskt på alla frågor men sen vet ja inte om ja hade alla rätt haha men jag fattar inte att ja blev underkänd på mitt vanliga prov, haha knäppis är ja :)).

men som sagt, imorgon så kommer ja sticka in till stan och köpa lite saker, en klänning och lite julklappar :), måste även köpa present till min ena vän som fyller år den 1 december :D, har lite funderingar på vad ja kan ge henne men det kan ja inte visa ifall hon läser min blogg...

känner mig inte alls trött så ikv blir det att ja ska vara uppe LÄÄÄÄNGGGEEE ! och sen ska ja ha sovmorgon imorgon och ikv blir det att ja ligger och kollar på film och dricker mina stackars redbull haha :), mumma på det sen så lovade en vän att ringa innan han la sig så hoppas han gör det men sen vet ja inte när han ska gå och lägga sig, kanske vid fyra? haha då sover ja säkert men ska försöka hålla mig uppe så ja inte sviker honom ifall han ringer och ja inte svarar haha fy fan vad taskigt -_-.

måste bara berätta en jävligt pinsam sak som hände idag :O, ja och en vän satte oss i datasalen och satte oss vid facebook och så, sen kom det några nior som skulle ha datorerna så då skulle ja stänga av min dator men så hade ja en kille som var verkligen skitsnygg och så ville ja inte visa bakrundsbilden, och han som såg bilden sen var värsta snygg han också och så bara sa han såhär:

- fy fan vilken bög ?!
- nej han är skitsnygg, sa ja och han bara skrattade som fan sen och ja gjorde samma sak hahaha seriöst hade värsta skrattanfallet med någon som ja inte ens kände, hur knäpp får man va egentligen ? :D.

jaja nu ska ja se vem det är som åker ut i idol, bloggar mer sen sötnosar :D.

//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0