fan vad arg ja blir :@

sitter och kollar på hockey, ja blir grymt arg när ja ser att hv inte alls är bra idag, har dom en till dålig dag ? dom kan ju för faeen inte förlora tre matcher så hoppas dom vinner idag (L) !!!

iaf, vaknade idag vid klockan elva eller något, gick upp och fixade mig och så men när ja skulle sminka mig så kom ja på att ja hade glömt mitt smink :O! seriöst hur kan jag glömma mitt smink? det går inte bara, men ja fick låna lite mascara av min syster men hon har en as dålig så det blev typ inte alls mycket så för första gången i mitt liv så har ja gått utan smink på stan (!!)

det blev inte en halsduk men det blev klänningen, julklapp till syster och sen ett par öronhängen ;) är rätt nöjd hihi om ja säger så. ska nu baka lussekatter, vi hörs sen babes :)!

//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0