all möjlig skit .

- nu har jag duschat och packat allt ja bara kan komma på , handduk , skor , hygien saker , kläder , kortlek , ipod , ipodhögtalare , mössa , vantar , regnjacka , medeciner och allt annat onödigt hahha .

ja åker ju som sagt imorgon vid åtta tiden då jag tar bussen ner till stan och så går tåget vid nio tiden tror ja , måste gå upp jävligt tidigt men funderar på att inte sminka mig så jäkla mycket eftersom vi ändå bara ska klättra och vara ute OAVSETT väder :O . ja hoppas det ändå blir lite mysigt å typ ha fett kul på nätterna och så ? hahah ja det skulle vara fint (Y) men det blir nog bra som det blir ändå .

nu ska ja iaf kamma håret och föna det , sen ska ja platta det så ja slipper platta det så nogrrant imon , sen vill bara säga en sådan klantig sak ja gjorder idag :( .

jo , jag hade öppnat garderobsdörren (ja har min säng vid garderoben) så skulle ja ta en sak som låg på sängen och sen när ja skulle vända mig om så slog ja i dörren och spräckte läppen :O :O :O , seriöst det gör så jävla ont och det blöder och massa skit , hahhahahha så klantigt av mig men hahha ja -_- så nu går jag med en spräckt hand (Y) , häftigt va ? ...... nej snarare pinsamt .

haha ja nu har jag babblat bort ett hel inlägg med bara massa skit . seriöst vet ja inte vad ja ska skriva ? tänk vad jobbigt det skulle vara för alla författare om dom var tvungen att skriva en bok och så kommer man inte på något , eller är dom sådär att man ser vad man ska skriva , tex om man ser en bild som säger något så vet dom vad dom ska skriva ? nej seriöst så vet ja inte ...

slänger iaf in en bild på mig själv , hahha visst är ja ego ? nej men här kommer den :


nu ska ja lämna disken där nere sen ska ja föna håret , see yaa '

//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0