23 dagar kvar till julafton!

23 dagar kvar till jul å ja längtar som faenn, det finns bara en tråkig sak med julen och det är att det är så stressigt, när man ska ut och shandla julklappar så är alla som galningar och bara river och drar i alla saker, haha och sen mellandagsrean, hahah :O då är det ju för fan kaotiskt seriöst ja vill inte gå och shoppa när det är sånt så jag brukar alltid göra det i slutet när det knappt finns något kvar men nu ska ja testa och gå i början då det är som mest folk haha se mig trängas så ? usch nej , men jaja skitsamma.

jag brukar alltid veta vad julkalendern ska vara förnågot men nu iår så vet jag inget :/ , haha ska ta och läsa på www.svt.se och se om det står något där sen ska ja ta och PLUGGA har ju förfasen prov imorgon, bloggar mer sen '

//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0