19 november .

hejsan , gud vilken lättnad jag har ! har gjort två prov idag och ena gick jätte bra och det andra mindre bra , men det är sådana smällar man får ta .

men nu har jag två prov till att plugga till och sen ska ja lämna in ett grupparbete som man skulle göra och sen en läxa men den lämnar ja in på måndag ist hahah :) !

nu ska ja snart packa och så inför tågresan imorgon då jag åker själv , ja tror tiden var tjugo över fem så ni kan ju ta och smsa och underhålla mig lite (Y) .

ikv är det lyxfällan och sen ska ja sova för igår kväll så gick ja nog och la mig vid elva tiden och idag orkade jag knappt gå upp så måste nog gå och lägga mig tidigare om ja ska upp tidigt imorgon också , vi hörs senare , lägger in en bild iaf på mitt rum som vi kanske ska måla om i helgen , alltså inte måla om utan måla en till vägg fast den ska vara svart :D .




saknas bara en taklampa , matta svart med massa konstiga saker på (jätte mysig är den) och sen nya blommor , hahahha dom har jag tagit död på och sist en ny stor spegel .

jaja nu hinner jag inte mer , bloggar sen !

//my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0