SNÖÖÖÖÖÖÖÖ !

hej snö-dag.

vaknade försent idag! vid halv åtta, plattade håret och sminkade mig sen stack ja till skolan och borstade tänderna på vägen hahha -_-, alla kollade som fan på mig när ja gick där och borstade tänderna.

iaf, började med fysik som egentligen skulle vara inställd men det var prov, gick as dåligt som förväntat. so sen, engelska och då kollade vi på simson (Y) drömde om att det skulle snöa och sen när vi vevade upp persienerna så snöade det fatta att ja blev glad :D, iaf sen var matten inställd he-he, hoppas ja. lunch och sen hemkunskap& sist musik. på musiken fick vi bara sitta och snacka om vi ville & så spelade vi trummor och sånt -mitt öra sprängdes-

men whatever, sen när musiken var slut och så var det as mke snö och givetvis så drog Ivan och taaha ut mig i snön och mulade sönder mig, seriöst ja var full med snö över hela mig och min mascara var över hela ansiktet, stackars mig :O.

gick sen hem med micka och mötte salina och ellinor på vägen, stackarna stod och väntade på en buss som skulle komma. kom sen hem och har precis ätit potatis alltid gott hemma men inte på skolan, då svälter ja hellre ihjäl än att äta den äckliga sörjan. /M

såhär såg det ut när ja gick hem, tyvärr så hade ja ändå bara mobilen så det blev ingen fin bild om man säger så;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0