ser ni mitt ena öga ?

har sovit ett tag och det va rätt så skönt om man säger så, hehe! ja sitter ensam hemma, min syster är iväg någonstans, och var är mamma (?) haha tror hon jobbar.

fick mina betyg igår:

bild: G
matte: G
engelska: G
svenska: G
so: G
fysik: G
teknik: G
gymnastik: IG
slöjd: G
hemkunskap: G
musik: G
kemi: G
biologi: G

i veckan så sa dom att ja ligger nästan alla på vg förutom gympan då -_- så ja kommer få vg i vår!!!

iaf, idag så ska ja inleda mitt lilla jullov med en lugn kväll, snart ska ja duscha, fixa örhängerna som ligger huller ombuller, har säkert 40 par eller något, hehe sen ska ja laga mat och pyssla om min hud! OCH GIVETVIS GOTTA MIG FRAMFÖR TV:N.

på söndag så ska ja göra samma sak :D, kanske blir någon kompis oxå. sen på måndag blir det lillejul och då kommer kusinerna och vi firar julafton för att på tisdag åker ja till pappa och kommer vara där tills efter nyår eller nåt :))).

damp, ser ni mitt ena öga?! haha, /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0