Seg morgon med ett stort s

allmänt seg dag idag om man säger så, fick inte sova länge heller för jonatan väckte mig och frågade om ja skulle med på gudstjänst idag -_-, haha en söndag på ett jullov? nej tack du! har förresten bara en gång kvar och gå nu sen är ja klar med det och kan konfimeras ;).

iaf, somnade om och vaknade en timma efteråt att det ringde! ja som sagt så var det mamma och hon ville få upp mig men ja pallade nt så ja låg kvar ytterligare några minuter, fatta vilken seg morgon''

LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILL IMORGON då ja får öppna mammas julklappar och min mostras julklappar som dom har gett till mig, he-he !!!!!!!!!!!!!

nej nu kan ja inte sitta här och babbla! ska ta och platta håret och kolla på någon film, det gör ju inte så att man blir segare *hehe* /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0