onödigt inlägg som vanligt -_-'

borde verkligen ligga i sängen och sova nu, men ja är inte trött! ska ju trots allt upp tidigt imorgon så vet inte om ja ska sätta på en film och somna till den, brukar alltid funka, hihi :).
med tanke på att ja var väldigt trött idag på morgonen för då kom min plastmamma och skulle väcka mig för vi skulle till kyrkan och hon väckte mig vid halv elva men ja bara, ja orkar inte sen somnade ja så imorgon måste ja va utvilad eftersom ja ska med henne och välja klänning till bröllopet :D, alltid kul att ha till smakprov & sen ska vi även köpa raketer fast det gör nog pappa...

aja, nu har ja kommit på mig själv att ja sitter och skriver massa onödiga saker som ni ändå inte har med att göra ändå skriver ja det! iaf, kommer några till inlägg nu innan kvällen är slut. - jobbar nämligen på ett nu - /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0