onödigt inlägg.

- det tog tid att städa hela mitt rum och skönt att ja inte hade något smink idag så ja slapp att lägga en halvtimma på att rengöra mitt ansikte och så, så nu tog ja bara lite kräm som gör så att huden inte blir torr och förlorar sina vitaminer eller proteiner som finns i huden, eller ja vet inte men aaa.

iaf, imorgon kanske ja inte hinner att blogga på morgonen för ja sticker kanske på gudstjänst på morgonen om ja orkar & då måste ja sätta klockan på halv elva för gudstjänsten börjar klockan elva, så ja skiter i att göra mig i ordning och sen när ja har varit på den så åker ja hem och äter brunch, sen gör ja mgi i ordning och lockar håret å drar ut på stan. så då kan ni räkna med lite inlägg senare på dagen ;).

ja blir alltid piggare när ja har shoppat lite, för nu känner ja mig jätte trött och ja älskar att slösa pengar och bara känna doften av nya kläder, är det inte härligt?! kanske bara ja som känner det...

men men, nu så ligger ja i sängen med skitdatorn i knät och kollar in alla bloggar ja följer, kanske är 12 stycken?! ja vet att det är otroligt mycket att orka sitta å läsa alla, det måste tyda på att ja kanske börjar bli besatt. men ja gillar att göra såna saker som ja älskar och ja verkligen ÄLSKAR att läsa om andra liv och hur dom överlever vardagen.

nej nu pallar ja inte mer med såna här onödiga inlägg -_-, snart så ska ja skriva om en sak som ni säkert kommer gilla, hörs snart! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0