mular dag.

- började med so idag vid nio tiden, hade sen två och en halv timmas rast så då tog ja och micka bussen hem till henne som ligger på teleborg, där gjorde vi typ ingenting hehe bara åt riesen. iaf, tog bussen till skolan igen och hade svenska, blev lite prat om spets HAHHA! säger inte mer om det, sen så blev det språk och sen gick ja och micka ut för det hade hänt någonting, vi skullle tydligen kolla var det va. sen gick micka in och ja stod kvar en stund & sen när ja skulle in så gick ja å så sen så får ja snö upptryckt i ansiktet bakifrån!!! fy fan, det kändes som om hela mitt face skulle börja blöda, och så gjorde IVAN det tre gånger på mig och nu överdriver ja inte, allt mitt smink var utkladdat och var as blöt i håret & sen hela ja va blöt för när ja gick ut hade ja ingen jacka.

iaf, så gick ja in igen då, letade reda på micka och hon fick sig ett gott skratt -_-, sen stack vi upp på den sista lektionen och hade mys pys! åt pepparkakor, godis och drack juice (Y), snackade lite om julen och så vidare, givetvis så kollade typ nästan hela gruppen på mig för ja va MULAD! men så kan det va...

jaja, ja gick hem sen i snöstormen och tvättade bort allt smink, duschade och så ringde mormor och sa att dom skulle komma senare så ja hade ingen panik (tur om man säger så). sminkade om mig och plattade håret, valde kläder och smycken och satte på mig en jättegod parfym ifrån gucci! gahh, love it, har inte alls mke kvar av den så ja skulle se om den fanns men det gjorde den inte, min pappa har till och med letat runt i bulgarien HAHHA!

men whatever, nu sitter ja här och är as hungrig, har ätit en banan, en skål fil & sen lite dricka idag. men ja ska äta rejält med mat när ja kommer till julfesten...

åhh hjälp, nu plingar det på dörren, det är nog morfar som kommer nu och ska köra mig till den, ja bloggar kanske senare. pussen//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0