måndag.

hej påer !

hehe, hade feting kul idag kan man väl säga? mycket skratt hahha! ombytte i bastun, förlorade på gympan och klant som jag är..

har fått reda på att ja fick g+ i kemi och om ja jobbade typ lika bra så skulle ja få vg i vår?! bra för att vara mig tycker ja *stolt*, hehe .

lägger in lite bilder som representerar dagen haha :

det gäller ju & bjuda på sig själv om man säger så, skratta dock inte åt min finne på hakan..


& min panna är STOR, ja vet hahah -_-


mitt prov ja gjorde i fredags: hahha och förresten, vilken lärare skriver nja? som en kommentar,


mina och enas naglar.
 

enas naglar:


nu ska ja ta och plugga fysik prov och sen ska ja ta en powernap efter allt tjaffs och skit som blev idag, inte alls kul men det är bra att man ha andra vänner som man kan lita på. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0