måndag.

hej bloggen!
vaknade rätt så tidigt idag utav väckarklockan, gick upp och gjorde mig i ordning och allt sådant dära. sen så åkte ja och min bonusmamma till stan och handlade lite, lämnade ju tillbaka jeanslegginsen och köpte två nya med dragkedja där nere, ett vitt linne, en mascara, en fluff tröja och en cardigan! ska kankse till stan imorgon också men vi får se..

har druckit glögg nu och det var super gott :), sen har ja även skjutit lite raketer med syster, kul som fan.
har även lurat på min pappa en bröllopsklänning som är till min bonusmamma för ca 10.000!!! fin var det iaf..

jaja, nu väntar ris och kassler så lägger ja upp bilder på det ja har köpt sen.. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0